•.♥ دنیـــــای ایـــن روزای مـــن ♥.•

•.♥ دنیـــــای ایـــن روزای مـــن ♥.•
ایـن روزهـا می گـذرد امــّا مـن از ایـن روزهــا نمی گذرم
قالب وبلاگ

 

اینجا دگر همه مرا از یاد برده اند

دلم گرفته است باور نمیکنی

هیچکس نمیداند تنهایی من به چه اندازه

بزرگ است

تنها چشمان گریانم مرا آرامشی ست در شب

من از شب هم گذشتم لیکن اشکهایم همچنان جاریست

این تنهایی من است که آسمان دلم را اشک باران کرده

اکنون به که پناه برم؟

کیست که میداند تنهایی من به چه اندازه بزرگ است؟

آیا هنوز هم او با من است

 

 



نظرات شما عزیزان:

ana
ساعت10:20---25 بهمن 1390
به خدا پناه ببر مطمینم کمکت میکنه

آنا
ساعت19:54---24 بهمن 1390
سلام رها جان
مرسی لینک کردی
منم شما رو لینک کردم عزیز
متن ها و عکسهای قشنگی گذاشتی ...
وفق باشی


کلبه ی کاغذی
ساعت9:55---24 بهمن 1390


همه
ساعت10:50---23 بهمن 1390
تمام ترفندهاي کامپيوتري توي اين آدرس

سلام دوست خوبم. مي خواي تمام ترفندهاي کامپيوتر رو بياموزي و حتي درست کردن سايت ؟؟؟؟بيا پيش ما. راستي از چت روم هاي ميهن چت و مهشر و غيره.... بي زاري؟؟؟ بيا آدرس چت روم ما رو توي وبت بزار. ما يک بنر رايگان برات مي سازيم. وشما را در دسترسي سريع که بيشترين بازديد را در روز دارد لينک مي کنيم.
www.chat.zxr.ir
www.onetow.loxblog.com

باتشکر : سيما جون : تمام کارهاي سايت سازي رو که داري از من بپرس
با تشکر: شيما جون : تمام ترفندهاي کامپيوتر رو از من بپرس
مدير کل سايت: سعيد افشين : ساخت بنرهاي تبليغاتي

www.chat.zxr.ir



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
[ یک شنبه 23 بهمن 1390برچسب:, ] [ 10:35 ] [ زـهـــرا ] [ ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

ایـــن روزها... عـــجیب دلـــم بچگی می خـــواهد!!! خســـته ام!!! یــک قلـــم لـــطفاَ... می خــــواهم خـــودم را خــط خــطی کـــــنم!!!
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دنیـــــای ایـــن روزای مـــن و آدرس rahaeei.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 9
بازدید دیروز : 91
بازدید هفته : 206
بازدید ماه : 198
بازدید کل : 46210
تعداد مطالب : 196
تعداد نظرات : 800
تعداد آنلاین : 1


Get a Glitter Calendar Click Here

.

***

كدهای جاوا وبلاگ

قالب وبلاگ

***